let's exchange :)

Monday, January 2, 2012

everything back to usual ~ student

Assalamualaikum !

tomorrow , everything back to normal , as a student , but , a bit different with years before , because , this year , SPM Examination will wait for me :) . nervous bagai weiii !

well , since tomorrow , my life a bit different because being a SPM candidate for this year ! biasalah kan , mesti cikgu-cikgu akan mengambil berat pasal students form 5 kan , hewhew ,

tapi kan , takut la wei , nak mengahdap peperiksaan SPM ni , peluang aku terakhir ni weii , so , aku kena berusaha lagi lagi lagi and lagi supaya cemerlang habis dalam pelajaran , aku nak masuk U la , bukannya aku belajar setakat nak pass semua subject je ,

starting tomorrow jugak , aku kena bangun awal pagi , ye lah , nak bersiap , pakai uniform kemas-kemas , maklumlah , hari pertama sekolah sebagai budak form 5 , hhehe , maybe lah kan , semua kawan-kawan aku kelihatan lain semua , sebab 1 bulan lebih cuti , ada yang gemuk , semakin gemuk , semakin tua , hehwehw ,

well , well , aku pun rasanya tak kerap sangat nak mengupdate blog bagai ni , ye lah , sibuk dengan kerja sekolah , hewewe , act , aku malas sebenarnya nak update blogg ni , tapi , di kepala otak aku rasa nak update je , well , rajin lah sikit aku ni dari korang , werkkkk , 

thanks stalkers for reading

0 comments: