let's exchange :)

Thursday, January 12, 2012

world nowaday !

Assalamualaikum !

sekian dengan tajuk entry saya , ingin menceritakan sedikit sebanyak !

well , just as you know , i'm youtuber right ? ada la mamat ni sorang , gila betol , dia just nak buat account youtube , untuk commented video , tapi commented yang dia tinggal itu macam batak ! ( hope korang faham )

kenapa la PHD a.k.a hasad dengki kau tu tak boleh dibuang uh ? kau ingat aku tak kenal ke sape kau if tukar nama ape entah sekali pun , weii , aku kenal sangat , tolong lah , kenapa uh ? repent as soon as possible please !

okay , since aku pun tak nak la cari gaduh , so , boleh tak mind your own business , and please , don't you ever being busybody , okay ! well , lain lah kalau aku ada busybody pasal kau , eii , sadis betol lah orang macam kau ni ,

and one more thing , please , suka hati aku la nak guna lappy tade jenama or whatelse , aku kan still studying , so , orang tade lah nak heran sangat , tade duit kan , lain lah kalau anak orang kaya , bodoh , and , kalau aku guna lappy mahal pun , kau tahu ke ? and kau mampu ke nak beli ? aku rasa better la kau beli ikan 1kg daripada nak show off brand lappy kau tu , coppp , jap , ade ke lappy ? kau tu kan kaki cybercafe , sorry to say that , i have to say that because it is FACT !


aku tolong doakan supaya pintu hati kau terbuka dengan cepat untuk bertaubat dan insaf being busybody ,

" Ya Allah Ya Tuhanku , kau buka kan lah pintu hati hambaMu ini , sesungguhnya , hidupnya didunia ini membuat kejahatan dan mengkritik semua ciptaanMu Ya Allah , aku mohon padaMu supaya berikanlah petunjuk kepadanya , Amin , Ya Rabbalalamin "


diharap dengan doa itu , akan membuka hati mu , sebab aku tak nak la cari kau then buat hal , aku tak nak
( takot kot ) , hehhe , so , ape-ape lah ,






thanks stalkers for reading

0 comments: