let's exchange :)

Tuesday, January 17, 2012

don't care about the other

Assalamualaikum !

firstly , want to tell you i have a lot of homewroks !
second , really mess up with homeworks !
thirdly , i hate my ' neighbour ' at school which is known as FUCK ! !

really touching with them ! dasar celaka ! sorang dapat tahu , heboh satu kelas , then buat ejek aku dengan perkara camtu ! damn boy !

memang aku tak maafkan kau la Azim ( bukan nama sebenar ) , weii , act , apa yang kau dapat selepas pegi cite hal aku kat semua orang ? obviously lah kan , yang pertama kau dapat DOSA ! tak cukup lagi ke dengan dosa yang kau dah buat selama 17 tahun kau hidup atas muka bumi ni ? eishhh , sadis betol la jadi kau

then yang aku tak fahamnya , why it should repetition ? let it occurs once ! dah la aku serabut dengan homeworks , kau plak pegi tambah dengan isu entah ape tu , serabut , ehh , setakat kau nak ejek aku , ejek la selagi kau mampu , aku tak nak layan sangat orang macam kau , plus with your classmates , i already knew , who was you ! no need to make it a long story !  kot ye pun , kau kau TERINGIN nak buat juga , with pleasure , go ahead , no one blocking you from do that ! so please , mind your own business !

and one more thing , selagi kau tak tarik kata-kata kau , selagi tu la aku tak HALALkan apa yang kau pegi hebohkan kat sekolah , nak kata bodoh , ( memang bodoh pun ) , still sekolah , if not , dah merepak tepi tong sampah , ishhh , from my deep heart , i really hate you ,

so far so good right now , study fine , everything is okay , ok lah , nanti entry lain kali plak ,
thanks stalkers for reading

0 comments: