let's exchange :)

Wednesday, June 1, 2011

Hoooliiday :)

Errr , morning and Assalamualaikum J ..
Sihat ke uhh ? lame un aku tak update blog ni  , L .
*tapi aku tak sihat la  L
selsema datang , benci la ,
Bukan aku malas nak update *memang malas pun  , tapi , lately aku sangat sibuk ngan exam midyear :P.
Hhee , urmm , dan sekarang ni kan cuti  , 2minggu plak tu , fuhh m lame la , lagi lame cuti , lagi banyak holiday gifts yang cikgu bagi *redha  je , sebab next year , candidate SPM plak , adoiii ,
Urrmmm  , cuti , ape itu cuti ?
-          Cuti ialah hari yang paling membosankan stay at rumah , FULLSTOP ! erghh , tak tahu nak buad ape , nak buad holiday gift , malas ><. Errr ,  so , kerja aku hari-hari adalah makan , minum , tidor , ==’

holiday gift yang diberi oleh cikgu ?
oke nanti aku senaraikan ,
physic ,
kimia ( confirm ade holiday gift )
add math
~ketiga-tiga subject ni la selalu ade holiday gift bile cuti panjang akan berlalu , L
urgghh , tapi tak pe la , aku terima je cikgu bagi holiday gift , sebab 3 subject ni sangat tough ! , susah nak dikuasai bagi yang lemah nak remember formula-formula ni  .

hhhe , bile tiba holiday , rajin la plak aku nak mengarang blog ni , kalau dalam exam Bahasa Melayu , punye la malas nak mengarang esei :P
hehe,   *aku dah buad yang terbaik untuk exam Bahasa Melayu J

lagi , ape uhh , aktiviti dalam cuti ? oohh tidakk , takde , *sebenarnya ade , aktiviti sekolah , aku tak masuk pun , malas la , orang cuti , kite ade aktiviti , MALAS !!!!!

kalau cuti , kena rehat la ZZzzZZZ , hhehe ,

*aku sudah bagi masa dengan betul la , satu minggu rest , satu minggu lagi buad homework yang berlambak tu :D
Oke tak ?
malas sudah aku nak typing , disini sudah aku stop ye , :P

*holiday memang la fun ,

tapi un :(
ade ni
plak



*aku rase camni la bile buad balik homework kat umah :(
tapi , aku redha je , sebab ini
semua untuk kebaikan aku juga , masa depan , :)

thanks stalkers for reading

0 comments: