let's exchange :)

Monday, June 13, 2011

Gaduh Dalam AlamCyber :P


Heyy , peeps yang ku sayang sangatsangat J
Apa khabar ? sihat ke ?
Anyway , Assalamualaikumm , :D ,

Err , uisshh , rajinnye aku nak hupdate bloggie ni , nape uhh ?
Ni nak cite sikitt , semalam , 12/06/2011 , pukul 12 lebihh , pagi plakk tu ,
Errm , nak mula cerite ni , dengar ye , hari tu , aku online lahh facebook , dan , hari tu juga , aku post something kat wall Maria Elena Is Greek Helen , dan , ade lahh seorang hamba Allah ni , yang tak bertauliahh datang & comment kat wall post , Maria Elena Is Greek Helen *yang aku post la ; , grr , takkan korang tak kenal kot ? sis Maria ni sangat famous la , *bagi aku la , dalam sehari , 1K orang LIKE fan page die , HOTTT la kataka:D , hheh , *jangan marah ye Sis Maria 

Okeoke , aku nak cerita , disebalik wall post Sis Maria tu , pasal hamba Allah ni la , die dah la pompuan , lepas tu , datang comment yang bukanbukan plakk  ishh , aku memang sakit hati la , *die dah remove comment die kat Wall Sis Maria tu , ( malu kot )
Nahh , tengook la ape yang kitorang gaduh pasal ape , bukannye kes besar , ni pasal , aku gune ayat ‘ CE ‘ , ala , statement yang dalam HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH tu la , yang Si Usop Wilcha’ tu , ishhh , ad ke patut cakap aku ‘ KLISE ‘ ? *korang tak tahu jugak ke ape itu KLISE ? nahh tengokk la sendiri , pompuan tu name ni , tengokk la , dasar BITCH  , FUCK you girl , name pun menyamar  , click sini , keluar la punye die Facebook .,  ,

sihh , memang bengang la aku ,
nahh , tengokk la , tak melambangkan ciriciri kewanitaan ini orang ,

click untuk baca dengan lebih jelas





oke , tengokk la sendiri macam mane die reply message kat Facebook ,
malas la aku nk tekan printscreen , cukup itu sekadar buktinye , bhaha , tapi seriously , aku benci perempuan ni , , ,


thanks stalkers for reading

0 comments: