let's exchange :)

Sunday, June 19, 2011

boredom makes me become insane

Cehhh , title , menyampah aku dengar , :P

Bhahha , asal entry aku boleh jadi camni uh ?
Alahai , *suka hati aku lah wei , entry aku , blog aku , | choii , I’m just kiddin’ | jangan terasa kat hati kau yang kecil tu sudah wahai stalkers ku * wahh , perasan je lebih aku , stalkers tak datang pun blogwalking , even baca blog yang buruk ni pun , :D

Oke , back to the title , “ Boredom Makes Me Become Insane “
So , dalam ni , aku pun nak cerita la sikit en , pasal boredom ni , *alahai , boringnye nak baca entry kau ni Shafiq Izhamir 
*owner blog cakap camtu , apatah lagi stalkers kat luar sana , mesti teruk kutuk aku en , alahai , bala~bala ,

Cehh , selalu je lari dari topic , *almaklum la , banyak cerite lain daripada cerita yang nak diceritakan :P
| faham ape maksud aku ? |

Kebosanan yang melanda aku adalah , apabila , sesudah pulang dari sekolah , alahai , boring sangatsangat 
Kenapa ? cuba tanya ? ,

Sebab , there’s no friends anymore , and suasana yang riuh rendah , atau juga boleh dikenali dengan | haru-biru |
Alahaii , nama je kelas science , tapi bebudak dalam kelas , macam tettt * sensor , ( betol ke aku spell ) never mind la , asalkan stalkers yang kusayangi faham ape yang aku tulis , betol tak ? werkk :P ,

LOL , “ gelak sebelum cakap “ *choii , tak gile la , memang style aku camtu , gelak dulu baru cerite , so , jangan cakap aku gile ye , :D ,

Oommjayy , terlupa plak nak cakap , ermm , tak yahh la , aku tak nak mix dalam entry ni la ,  , nanti entry yang akan dating ye ,

Jam sudah 11.30p.m , besok sekolah , takut aku mengantuk kat sekolah , so , better , aku tido , *aku tulis panjangpanjang pun , stalkers bukannya nak comment pun , | bhahah , menaruh simpati | tak la sangat , aku gurau je la , :P , aku typing panjangpanjang ni, semua ikhlas dari hati aku ni , nak luah kat sini katakan. .

Oke , *yawn already , warghhh , goodnight stalkers yang kusayang , | I’m hope all of you enjoy yourself while reading my silly entry  |

thanks stalkers for reading

0 comments: