let's exchange :)

Saturday, June 11, 2011

Cuti - Kelantan VS Terengganu

Hooorayyy ,happynyee akuu , isshh , nape happy sangat ni uh Shafiq ? grr , happy ni pasal , esok , Ahad , 12/06/2011 sekolah tak buka lagi , kenapa ye ?
Oke , shafiq update blog ni nak cakap , Ahad ni , 12/06/2011 , cuti peristiwa, woohooo, best gile bila dapat dengar yang Ahad ni cuti , ( bagi Semenanjung Pantai Timur ) *Kelantan , |sorry la , kalau silap | hheh ,
Fuhh , leganye rase , dapat la Shafiq siapkan homework tu , hhe , .

Ape ? homework ? ishh , *maaf la , aku tak tepati janji aku la , yang aku cakap nak bahagi masa 1 minggu rest , 1 minggu lagi buat homework , grr , senget betoll la , *sekam biji mata aku , alahaii ,
Urmm , nasib baik la aku dah buat sikit homework , ringan la sikit aku struggle membuat kerja , hahah ,

Cuti peristiwa ini berlaku kerana , perlawanan Bola Sepak antara Kelantan VS Terengganu ,
Hadoii , tapi Kelantan kalah , 1-2 , Terengganu = 2 ,
Urmm , tapi tak pelah , asalkan cuti dapat , hheh , *sukasuka ,
Seperti yang aku cakap , dapat la aku siapkan homework , hhhe ,

Err , ape lagi uh ? sebab kerja sekolah aku tak siap , nak tahu tak ?
Sebab , banyak sangat aktiviti dalam cuti keluarga aku buat , pergi sana , sini , uhhh , best , sampai tak ingatkan homework , hhe , tambah plak , family balik semua , best best best , !!!! 

so , aku berhenti kat sini je lahh , byee , nak online Facebook la :)


thanks stalkers for reading

0 comments: