let's exchange :)

Monday, February 14, 2011

kadang-kadang je !

haloo,,,

salam sejahtera dan salam semua ,, (  rase nak ceramah plak ) ahhha,, :P , emm , saya terbawa kesini untuk menulis entry pasal saya , hahah ,, pada masa sekarang ni , saya tengah menghadap laptop kepunyaan abang ipar saya ,, ( dah mintak permission ) ahhaha,, terima kasih abg Faiz ,, :D

emm ,,mesti korang cakap yang aku ni selalu tak update blog kan ? ( orang tak tnya pun !)  *perasan je lebih* ,, haha,, tak la , aku nak cakap je kat korung yang aku bukannya macam korung ade je benda-bende nak dpostkan ,, betul tak ??

hurmm,, ape lagi ekk ?? aku bukannya menghilang , aku ade , macam aku cakap la , tak tahu nak post ape,,, aku kan masih budak sekolah , so tak tahu nak postkan ape-ape ,, ahha,,
tapi lau aku post soalan-soalan kat sini , ade ke yang boleh tolong jawabkan ? ahhaah,,,

em,, korang pun boleh cakap aku cam chipsmore , sekejap update , sekejap tak ,, hahaha,,biase la orang studykan ? tak de mase nak update blog ni ,, ahaha,,
hurm,, nak cakap ape lagi ekk ?

uuhh , aku tengok blog orang lainkan , ade contest tu la , contest ni la ,, ape-ape la asalkan dapat dibuad contest , ahha , (kemarut contest kut) , tapi aku tengok cam seronok je , ahha ,

em ,,, aku pun tak de benda nak dicakapkan lagi ,, should pen off dlu  ( typing cakap pen off , senget ),, ahaha  :P

thanks stalkers for reading

0 comments: