let's exchange :)

Thursday, February 10, 2011

"dia" tak malu ke ?

ish..ishhh,,kenape dia buad macam tu ah ? tak malu ke dia tu sebagai seorang cikgu record video and miming lagu orang , tu tak pe la miming je , ni siap ngan dance lagi , lagu 'waka-waka' yang Shakira nyanyi mase giler bola tu ,,

adoii,,nape la aku terbawa-bawa untuk menulis entry ni ? padahal tak de ape-ape kaitan pun dengan aku ?
tapi , aku nak cakap memang sangat memalukan la kan ? (kepoh sal orang lain),,hahaha,,

emm,,mesti korang tahukan pasal sape aku cakapkan ? pasal cikgu shida dari parit tu la , asal la dia tak malu sangat uhh record video pastu uploads lam Youtube ? alahai,,mangkuk,tingkap betul la,,kenape dia jadi begitu uh ? cikgu-sikgu lain tak la macam dia ,, sengal tull,,

emm,,hari tu,,ade la rancangan APA SAJA..FBI  menjemput dia datang ke show tu , mesti korang dah tengok show kat TV kan ?
dia cakap sebagai hobby miming lagu orang dan uploads lam youtube ni,,
ish,,pape pun , nak tahu lagi , tengok video ni ,,




kesian jugak kat dia , tersipu-sipu malu ,, em ,, camni la dunia , rambut same hitam , tapi perangai lain-lain & pelik,,hahha,,ngeh3,,,

aku buad entry ni bukan nak hina Cikgu Shida la , saje je tak de kerja nak buad , biase la homework dah siapkan ,, ahha,,

*aku selalu tengok video dia miming lagu Firework by Katy Perry tu la,,


thanks stalkers for reading

0 comments: