let's exchange :)

Tuesday, November 22, 2011

no title for this

Assalamualaikum !
( kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang )
*curi tagline Maria Elena :)

tengah buat ape sekarang ? seperti biasa saya datang kat blog ni nak mencarut sedikit sebanyak ,
diharap anda sudi mendengarnya dengan hati terbuka , ~lalala

alright !
act , aku pun tak tahu nak updatekan pasal ape kat blog aku , well , aku ni kan tak suka nak bercerita sangat !
so , aku buat-buat suka nak bercerita lah , okay ,
boring weii cuti sekolah ni , sebab tu la nak meluahkan sedikit sebanyak kat sini ,
~LALAA , bosan , cuba anda ikut seperti saya ~lalalala , confirm hilang bosan tu ,
ahaks ! gila , geli weii gelak macam tu , tapi aku suka dengar , especially bila Maria Elena ( zarul ) yang buat
woowww ! best gile dengar weii ,
eehh ? betol ke best ? pada yang belum mendengarnya lagi , pergi kat Youtube sekarang , then search , " maria elena " lepas tu , korung click yang tutorial make up :)

haahh ! kantoii tengok tutorial make up :D
okay , korung jangan lah fikir yang bukan-bukan dulu , dengar dulu apa yang aku nak cakap ,
sebelum tu , aku nak tanya , korung dah habis ke belum tengok tutorial make up by Maria Elena ( zarul ) ?
eehh best kan ? bukan setakat best je video yang dia buat tu , malah lucu , lawak , mengriangkan hari orang , then apa-apa lah asalkan berkait dengan lawak , ahakks ( sama tak macam maria elena ( zarul ) gelak ? lalala~

boleh dikatakan , aku repeat banyak kali video tu weiii , syiokk !
dia speaking buat aku rasa nak dengar banyak kali ;)
lalal~ehh entry pasal kali ni pasal maria elena ( zarul ) la ni ? eehh , tak la, itu sampingan , apa tu , sebagai mukaddimah' ;)

hurmm , sepanjang cuti sekolah ni kan , aktiviti aku adalah bangun pagi , gosok gigi ( mandi belum lagi ) , breakfast , lepas tu online , then tido , sebab sekarang ni kan musim tengkujuh , ~lalala , memang boleh dikatakan hari-hari macam tu , okayy , tengah aku online tu , ada terlintas difikiran aku yang , next year exam SPM , tapi aku sekarang ni tengah online tu la , ini lah , aktiviti seharian aku macam dah habis sekolah , freedom , weii , tak yah nak freedom sangat boleh tak aku ni ! ingat la yang homework bertimbun tak buat lagi , asyik online je  , bila nak sentuh ? ,

lalala~bosan , bosan , dan bosan , itu je yang aku dapat cakap , weii , aku dah tak tahu nak cakap apa lagi ,
*berfikir sejenak 




hahh ! dapat , lalala~ tipu je , :P
aku rasa better aku stop kat sini je eehh , see you in the next entry ;)

p/s ; kalau aku rasa bosan teramat sangat , group Zuan Zachry lah menjadi mangsa , sebab aku suka mengadu kat situ , dalam facebook ;)


last day school ritu , sempat bergambar , miss all of you <3


thanks stalkers for reading

0 comments: