let's exchange :)

Saturday, November 12, 2011

friend on facebook

Assalamualaikum !

Hi peeps ! still being my loyal reader ?
HEHE ,

okay , pasang telinga korung elok-elok ehh ?
aku nak cerita pasal budak facebook ni ;)
okay , first , aku nak cakap budak yang aku nak cakap ni , budak laki , name dia Zharif Fikri II ,
ohsem jugak budak ni weeee ,

budak ni sangat la suka panggil aku benok a.k.a butoh ( betol tak ? )
okay , tadi je aku baru dapat nickname , and aku la yang bagi nickname ni kat die ,
aku panggil dia dengan nama KOYA , ishh , memang padan la dengan dia , KOYA a.k.a POYO ! ( right ?)

weee ,
budak facebook ni baik dengan aku , ehh , tapi dia layan aku macam jahat je , ( HEHE )
eerr , kekadang tu baik jugak budak ni , perangai die je meroyan , entah ape je , budak ni , aku cepukk kang !
HEHE , best nye nak cepuk dia , ( dalam alam maya je lah ) kat luar , aku kena fikir dua kali la kalau nak cepukk dia tu , HEHE ,

sorry , Zharif Fikri II , aku nak mengutuk banyak-2 dalam entry aku ni , weee ,
happy nye dapat kutuk kau dalam ni , Zharif Fikri II , padan muka kau , jahat lah lagi dengan aku ,
weee ,

eehh , ade lagi dia bagi nickname kat aku , ngekk ,
oohh ,memang menyampah la nama-nama yang dia bagi kat aku , benci , tapi aku chill je ,
aku tahu dia just kidding je , ( betol kan Zharif Fikri II ? )

okay , mesti korung nak tengok pic dia kan , okay nanti aku tunjukkan ,

Zharif Fikri II



okayy , perasan kan , memang sesuai pun aku panggil dia KOYA a.k.a POYO ,
memang dasar poyo , poyo poyo ,

malas sudah aku nak cerita lagi , berhenti kat sini je lah , okay , bye ,
sayang lah Zharif Fikri II , keep in touch lagi ehh , suka dapat kawan baik macam kau , :D
thanks stalkers for reading

0 comments: