let's exchange :)

Saturday, November 19, 2011

my promise ! serious !

Assalamualaikum

Hi peeps ! whatcha doin' right now ?

okay , terus dengar apa yang aku nak cakap eehh ?
malas la aku nak intro banyak-2 , korung pun bukannya nak dengar sangat !
buat lenguh aku menaip je , ~lalala

nampak tak title aku tu ? " my promise " lepas tu , ade plak kat belakang " serious "
ishh , kenapa eeh ? jom dengar ye keling !

bukan ape , aku promise sebab untuk kebaikan aku jugak ,
supaya berhenti dari online facebook 24hours ,
maklumlah , next year , aku akan berhadapan dengan SPM , exam besar tu , bapak besar

aku nak promise dengan diri aku yang aku akan deactive facebook aku mulai tahun depan ,
harap-harap apa yang aku promise ni , dapat aku jalankan dengan sebaiknya , bukan main cakap je ,
korung pun kalau ternampak aku tengah online , jangan lupa tegur aku , tak susah pun kalau nak tegur aku ,
antar chat camni ,

" sudah online , pergi baca buku , study , ingat SPM "

boleh tak korung tegur aku macam tu ? aku tak kesah la , aku akan dengar , :)
harap dapat bantu saya okay ?

err , aku kena ambik serious pasal ni sebab ni bukan exam main-2 lagi , copp , dulu time exam PMR aku tak main-2 okay , dah usaha , tapi nak buat macam mana kan ? ni kena usaha lebih lagi dari dulu , 

ayyyaaa ! lagi satu , dalam cuti bulan 12 ni , aku kena ambik kelas tambahan , sebab nak cover subjek-2 yang aku lemah , antaranya , sejarah , add math , chemistry , physic , and prinsip perakaunan ;) , 

kenapa la " kau " sangat tough  uh subject oiii ? aku sayang sangat kat " kau " 
sumpah , memang menyampah aku subject ni ! benci !

okay , aku rasa setakat ni je la dahulu aku cakap pasal ni , harap-2 menjadi la eh promise aku .
confirm , noti ngan FR banyak , lalal ~ perasan hotsentap , weee , 


bile tengok papan tanda ni kat sekolah pun takut :|






thanks stalkers for reading

0 comments: