let's exchange :)

Tuesday, October 25, 2011

saya tonton ini ツ


Assalamualaikum !

Hi my readers , hows you feeling tonight ?

ready to read my new post ? yeahh , so let's read my post !

semua orang tengok cite ni kan ; Slot Cinta Elysa ;

okayy , kalau korung nak tahu aku memang tak miss tengok citer ni , tak tahu lah kenapa , aku memang suka tengok citer ni ,

excitednye nak citer pasal citer ni , aku suka sangat tengok cite ni , suka sangat , sangat sebab , pelakonnya hot , hot sangat , antaranya , Fasha Sandha tu , mostly , aku suka dia la , gorgeous , interesting , apeape lah yang sedap mata memandang ! adoii ,

sebab lain pula , lagu theme citer ni , best jugak , Kisah dongeng by Stacy ,
alahai ~ suka sangat-2 , thumb up !!!
aku suka bile kat chorus je ,

ehemmm , nak nyanyi lah sikit ;

" Mencintai aku dengan seadanya ,
Mencintai aku bukan kerna rupa ,
Dalam waktu sedu , 
Dalam waktu hiba ,
Ku harapkan dia rela " ,

okay tak suara aku ? 

dan pic ni bila nak keluar iklan dia , aku suka sangat pause tv aku , ; ni lah yang aku cakap pic cantik 
tenang , nature , ape-apelah yang cool :D

cantikkan dua orang ni pose :) sweet ~




satu sudah selesai , cite ni plak yang aku terikut-ikut jugak , tak miss jugak weii , aku memang kaki tv , HEHE better dari ( kaki botol )

citer ni la yang dimainkan pada pukul 7.00p.m tu , ala takkan tak tahu yang main setiap hari isnin ---> khamis la , citer ni ha Soffiya , oittt

aku suka sangat , citer ni aku minat kat Fizo Omar , nak tahu kenapa aku fanatik sangat minat kat dia ?
sebab umah dia kat Kelantan la weii , selalu aku pass by umah dia , selalu tengok rumah dia, HEHE , bangga kan anak kelantan ada seniman macam dia ( merapu ape entah ) , apeape pun , aku suka semua pelakon dalam citer ni . 

especially Fiona tu , alahai , tak boleh blah perangai , yang si Kamal ni plak pergi ikut je apa yang Fiona cakap , ishh , apeapelah , 

pic citer ni pun cantik juga , 


okayy , siapp , sudahh , 

saya suka citer ni , see you in the next post guys !
 , rank saya bagi 5 ★ 





thanks stalkers for reading

4 comments:

Syiqin Estrada said...

i'm following those 2 drama too :)

Shafiq Izhamir said...

ooh , interesting kan ? ingat un saya je yang mengikut ,

Aten said...

aku pon suka tengok citer elysa uw. i've never miss that drama. best kan? lagi2 ada botak tu. hehehe :D

Shafiq Izhamir said...

oohh , ramai peminat cite ni rupanya , memang best sangat , ( kalau miss episode , rase cam tak sempurna tengok cite ni ) oohh , suka botak , aku suka Fasha Sandha <3