let's exchange :)

Sunday, October 30, 2011

Jom Heboh - with Rafidah Hj Ibrahim


Assalamualaikum

Hi peeps ! busy blogwalking for whole day ? ( too much if whole day blogwalking )
Okay , pasal tu aku tak nak ambik kisah , suka hati kau la nak blogwalking satu hari suntuk
Ataupun tak nak tido , itu kau punya pasal , ada aku kesah ? ( werkk )

Hurmm , dah lama tak update blog ni , mungkin dah berhabuk , “ fuhhh ! “ tiup habuk !
HEHE , mak aii , apasal budak ni happy semacam je , ada ape ehh ?
Okay , Shafiq Izhamir nak cerita sesuatu untuk awak-awak semua ,
 ( harap buka telinga lebar-lebar eh ) , HEHE ,

Aku nak cerita pasal kitorang pergi Jom Heboh !
Let’s hear my story !

 Aku pergi outing dengan kawan-kawan aku , weee , happynye ( first time keluar ngan kawan-kawan )
Kitorung pergi jom heboh , pergi meronda-ronda kat sana , takkan lah nak berpicnic plak kan ?
Sengal bagai lah kalau pergi picnic !
Ini sedikit sebanyak gambar yang kitorung dapat ambik 


wee banyak motor , ( tak boleh naik )




menyampah betol aku tengok muka aku ni , ( we are memang peliks posing )



suasana tempat 

ramai lah jugak kan ?

then ada lah budak tiga orang ni nak msuk juga , PEACE !

bergila gambar nampak " benda " besar kat belakang

ni pun same gila , yang penting dapat kipas dari PERODUA , thanks PERODUA

ambikk kau , panas-2 pun nak posing , " gelap " sudah !



Lepas tu kitorung pun berpecah – pergi menuju hala masing-masing , suka hati dial ah nak pergi mane , aku tak nak ambik kesah !
Berjalan punya jalan punya jalan !

Guess what ? what we had looked ?

Okay , before that , aku nak cakap , UNTUNG-lah KAMI !

Eishh , ape yang UNTUNGnye ?
Ni hah ! Look that ! 


ni huh , dapat bergamabr dengan sis Rafidah ( sporting gile )

okay , sempat jugak ambik dengan dia berseorang , ( edit punye )

weee , mesra dengan peminatnya , at booth PERODUA :)
P/S ; Okay , harap korung tak jealous ehh , weeee , ( bangga diri )

semua pic dengan sis Rafidah ni kat booth PERODUA , thanks a lot PERODUA !
kereta MYVi 1.5 baru yang Lagi Power lagi best tu best wehh , beli cepat ( promotion )





Eeh , lepas berbagai bergambar dengan dia , jejalan lagi memusing Stadium Sultan Muhammad IV
Area Jom Heboh la !

Aku ternampak booth maggi weii , nak makan jek rasa ! ( ada bagi free )
Nahh , cepat sangat lah dorung ni kalau bab makan , dah la tak invited aku sekali , pergi ambik untuk mereka je ! ishhh , makan lah kau ! sedap sangat lah tu !


booth maggi ( if korung tak tahu la )


tengok tu hah ! makan tak ajak aku sekali , sengall !

Lepas tu , kitorung pun balik lahh , lebih bagai nak pitam ! nasib baik tak pitam , beg kiri kanan bawa ! gila !
Fuhh , letihh wehhh , tapi tape lah , dapat jumpa retis punya pasal , sanggup nak pergi walaupun hari macam nak hujan, ( hujan tak menentu sekarang )

Okay , berhenti sini sudah , letihh , nak study chemistry plakk , ( sikit pun jadi lah ) asalkan buat revision ,
Wish me luck ! byee ! will see you in the next entry !


ambik jarak jauh , saya big fan of  FASHA SANDHA




thanks stalkers for reading

6 comments:

♥ sitifarhana ♥ said...

untung la dpt brgamba dgn fida..hehe

Anonymous said...

sukenye dpt bergambr ngn fida..jeles2..:-)

Shafiq Izhamir said...

@acheeqa farhana
HEHE , untung lah sangat , weee , HEHEH

Shafiq Izhamir said...

@eira haziera
HEHE , suka lah jugakk , biasa je kott , tak yah jeles , nanti awak pun dapat bergambar jugakk la

Aten said...

untung nyer dia!! jeles lar. i love all the pictures especially the last one becoz ade botak!!! hehehe <3

Shafiq Izhamir said...

@~ateen~
HEHEH , untung lah jugakk , HEHE , thanks sebab LOVE semua pics tu , memang lah , botak perempuan suka , fasha , laki suka :)