let's exchange :)

Thursday, March 10, 2011

meniru ataupun style sendiri ?

hahh .. halooo ..
i'm here ,, hahah , bis tu , kat mane lagi kan ? ahhaa ,, ngekk , mula-mula tulis terus sewel , hahah ,,


emm , saya nak cakap tentang entry ni lahh , sal lagu ni , Kau Bisu- Alyah nyanyi tu , em ,,


korung dah dengar tak ? aku dengar macam dah lagu Bad romance yang Lady Gaga nyanyi tu ,,


sal ape ?
emm ,, yang liriknye :



" Kutukan mu… BISU!
Oooo…ooo…ooo…. "

yang kat ' oooo..oooo..ooo ' tu macam lagu bad romance yang  kat 

' ooo.. ooo ,, caught in bad romance '

korung mesti perasan kan ?
lepas tu mase Alyah kat atas kerusi , gaya cam lady gaga jugak , emm ,, 
harus ke tiru lady gaga tu uhh ? pelik-pelik camtu , tapi aku suke sangat lagu-lagu lady gaga ..

memang la setiap lagu lady gaga tu ade maksud cam menyembah Jesus Christ dia ,, eh betul ke aku ni ?,, lebih kurang la camtu ,, tapi memang best ,,

kalau korang tak puas hati , tengok la video ni ,,


emm , aku bukan kutuk artis malaysia kite ni , nak cakap je , so , jangan salah faham la ye , * PEACE NO WAR * .. ahhah ,,

saje je buad entry ni , sekali lagi ,bukan aku kutuk ye , nak cakap je ,, :) 

thanks stalkers for reading

0 comments: