let's exchange :)

Wednesday, March 23, 2011

recently returned from courses :D

yeaahh , hello ? how are you stalkers ? :D , , 


firstly , Assalamualaikum , , hurmm , 


today , im recently returned from courses , 
mesti korung nak tahukan aku kursus ape ?


:D , ni lah , aku pergi kursus Pengawas Sekolah la , 
emm , aku pergi sana untuk 3 hari 2 malam , :D , bukannya 
lame pun , 


dah tu plak , Kem Kursus Pengawas ni bukannya jauh pun dengan umah aku , ( jauh la jugak ) kalau jalan kaki , letih la jugak , :D ,, hahha , sewel :P , ,


nak tahu tak , kat sane aku buad ape ? 
inilah aktiviti aku kat sane :



  1. bangun pagi-pagi ,
  2. lepas tu , berebut bilik mandi :D 
  3. berjogging 
  4. masuk dewan , dengar ceramah I
  5. rest , riadah 
lepas tu , banyak lagi , malas aku nak tulis semua kat sini , nanti plak , jadi essay blog aku ni :D

emm , kat sane , memang best sangat2 , tak terhingga la , 
mula-mula sampai kat sane( dah banyak kali pergi )  , rase la jugak boring tu ,
tapi , apabila dah second day duk kat sane , rase happy plak , :D nak tahu kenape ?
sebab , ade tarian Chicken Dance , wooo hooo , best tersangat :DD

emmm , last day kat sane , perasaan aku cam tak nak balik pun ade , sebab , Sahabat-sahabat kat sane baik-baik gile-gile plak , em , tapi , aku rindu kat my mum , & rumah , ( tetap balik ) hahah , , walaupun tak nak balik semasa berada kat Kem , , 

emm , facilitators pun baik2 , :d

ni sekarang , aku dah berad kat umah la ni , sebab tu la boleh nak update blogg ni , rindu sangat dah kat blog , facebook , dah kerja sekolah , mesti berlambak kerja sekolah ni  , tapi xpe , sebagai seorang pengawas yang berwawasan , tak boleh mengeluh sikit pun , 

emm , sakit-sakit badan semua ada selepas balik dari Kursus tu , tapi yang penting , pergi kat sane , enjoyy sakan :D , , hahah , , enjoy + belajar = :D
harap dapat pergi lagi sana , jap-jap , kawan baik aku pergi jugak tau , Khairul :D
sentiasa bersama weii ,, 
hahah , 

nak tau lagi ,
kat Kursus pun , aku ngan khairul tidur satu katil , mandi , pergi mane2 , semua bersama la . .  hahah , ,
emm , * letih gile dah ni , aku rase berhenti kat sini je lahh ,  : : : STOP : : :
byeee , tidoo =,= 




thanks stalkers for reading

0 comments: