let's exchange :)

Sunday, March 25, 2012

second post 2012 ~

well , firstly , Assalamualaikum !

It's been so long time that I have not update my blog ! which is being busyboy ! wahhh , am I that busy this year ? I will say " YES AM I  "

so , secondly , aku dah habis exam for PKBS I , result ? okay , hangus terbakar , karbon dioksida dan air ( chemistry , chapter II ) hewrhewr ! takde lah teruk sangat okay , yang basic tu , okay weii , but , chemistry , add math , tak berapa nak okay sangat , but , account tu , tak pernah dapat ' G " pegi dapat ' G ' wahh , memang sentapp la bila cikgu bagi result ! tapi aku tahu tu memang salah aku , study last minute !!

and congrates to my BFF Khairul Anuar , got 2A's ! jelly weii ! okay lah tu dapat 2A's for PKBS I , later exam dapat manyak lagi okay ? dapat sama-sama tu :) .

okay , niat aku sebenarnya bukan nak mengata or what kat sini , dan juga , aku bukannya dengki ke korung dapat good result in exam , but kalau dengan cara menipu cam tu , tak kemana jugak , okay , [ fullstop ]

aku kena masuk kelas tuition and more burn midnight oil ! wahh , memang kena struggle habis-habis and habis this year , tak nak main-main gila vavi lagi ! aku tak nak senang untuk sementara and susah untuk selama-lamanya ! TAK NAK !! please ,

ape-ape la , semua yang kita buat mesti mintak dengan yang Maha Esa tu , sebab dia segala-galanya , and lagi satu , kalau dah pandai macam mana sekali pun , kalau Allah tak buka pintu rezeki , memang lingkup je lah , result awesome gila , tapi lupa dia then riak gila , memang jumpa lah padahnya , okay , aku malas nak jadi ustaz ke hape sebab aku pun bukannya pandai sangat bab ni , nak bagi sikit je , then lagi satu teacher aku pun ada cakap , prayers jangan tinggal , lepas prayer , mintak dengan Dia supaya segala jenis urusan dapat berjalan dengan lancar tambah lagi nak exam SPM ni , cuak , okaybye !

p/s ; kalau umur panjang , jumpa lagi kat entry lain , aku nak tag BFF gila

#Khairul Anuar
thanks stalkers for reading

0 comments: