let's exchange :)

Thursday, March 29, 2012

perangai manusia part I

Hello manusia yang termulia , Assalamualaikum !

aku tak nak tulis typing pembuka tirai yang panjang-panjang , sebab aku nak straight to the point terus , okay? cerlass betol kali ni ada part siap entry akuuh
ala , semua manusia mesti pernah merasa perkara camni kan ? sebab semua yang hidup kat muka bumi ni , mesti  bermula dari kecil dulu , right ? so , ape yang aku nak sampaikan kat sini , perangai manusia , not over all , but sesetengah lah kan ? memang macam @#$%&! ( sorry , to say that )

aku nak describe 6 jenis je perangai manusia ni , yang aku tengah alami sekarang ni , memang menyampah tahap dewa kot ! * tipu !


  • pura-pura baik kat depan , kat belakang , haram celaka betol ! mengupat sana sini , 
  • mengata orang , critics , caci orang , tolong cermin dulu diri kau !!!!
  • cakap dengan orang lain , padahal , aku ada je kat depan tu , saje , buat tak nampak ! 
  • bila aku tegur , terus buat tak dengar , *kau ingat aku pelahap sangat nak cakap dengan kau ? kalau benda tak penting , tak hingin la !
  • jeling - menjeling , * kau ingat ni lagu Dato' Siti NurHaliza ke nak jeling menjeling ? 
  • perasan orang tengok kat dia , perasan vogue , ayu , * macam tahi !
well , pernah kan berlaku ? so , korung amik port tak hal-hal ni ? bagi aku tak sikit pun , sebab tak menjejaskan wang saku aku pun , kalau nak gaduh , go ahead , aku pun tak kisah , then kalau menci sangat pun kat aku , jangan lah tunjuk muka kau yang hodoh to , at least , jangan la nampak sangat , okay ? 

tapi ape-ape pon , aku tak kisah pun , macam aku cakap , aku tak rugi satu sen pun , okay ? orang tak suka berkomunikasi dengan kita , ape lagi , kita pun buat tak tau jugak la kan ? nak mintak barang orang je kot baik , opsss , ape-ape lah , kbai ,

will be continue...

thanks stalkers for reading

0 comments: