let's exchange :)

Saturday, September 10, 2011

goodbyee belog lame , welcome new belog :)

HAHAH ! WTH dengan statement tu kan ? macam ni , dengar-lah , aku nak cakap ni ,

' pssttt , korung nak tahu tak , yang belog ni dah bertukar name ? HEHE , dulu ::: shafiq Izhamir own itu ini ::: , tapi , sekarang dah jadi , ::: belog izhamir , belog saya :: , okey tak dengan name belog aku ni ? aku rase , name belog aku ni dah cukup ' cute ' la :) HEHE , perasan-lah aku ni :|

hurmm , kenape aku nak tukar name belog ni ? tetiba je kan ? act , tade pape pun , saje je , sebab , name belog aku dulu tu macam budak sekolah rendah , ' own itu ini ' , kalai ditranslatekan pulak , ' punya itu ini ' , HEHE , tapi name belog aku sekarang ni macam remaja sikit kan ? ::: belog izhamir , belog saya ::: , kan , kan , kan ?

alah korung ni , cakap je-lah , " ye , ye , ye " , tak pun ," betol , betol , betol , memang dah macam remaja pun " , *style Upin&Ipin :) HEHE , hurm , korung , esok , aku dah sekolah , tak dapat lah lagi aku nak update belog aku ni , baru je semangat nak berblogging semula , tutt. . tutt , besok sekolah plak , hurmm ,

tapi , tape-lah kan , sekolah tu penting , belog ni , tak penting mane pun, , entertainment je ,
eehh , korung , homework aku ni belum siap lagi-lah , BI plak tu , tapi tak pe , sekejap je aku buat , 500 sentences je kena buat , *aku minat sangat BI ni weii ,

coppp sekejap , aku bukannya teror sangat , tapi sikitsikit tu boleh la , *HEHE , banyank pun bolehh la , HEHE , biasa-lah kan , zaman sekarang semua dalam bahasa inggeris , so , kita kena-lah pandai berbahasa inggeris ,

jap , jap , nak cakap korung , saya suka online guna benda ni lah ,
iaitu SGT = samsung Galaxy Tab



thanks stalkers for reading

0 comments: