let's exchange :)

Tuesday, September 13, 2011

Find me anywhere ? so easy-lah ,

Assalamualaikum !

hey my readers , how are you today ? i'm hope you are fine besides your boyfriend :) * HEHE , ubah sikit , kalau dengan parents tu , ayat lame , so aku tukar-lah sikit :P

kalau sihat , tak pe-lah , tapi kalau sakit , cepatcepat pergi jumpa doktor eehh ? #HEHE
okey , korung tengah buat ape sekarang uh ? of course-lah kan menghadap lappy tu , , nak tanya sikit , tak pedih ke mata tu ? #HAHA

back to my title , " find me ? so easy-lah " kenapa-lah kan macamtu  title aku kali ni , sebab , banyak-lah sebab kenapa aku buat title macam tu , supaya korung senang keep in touch ngan aku , * bagi yang nak selalu berhubung-lah kan ? :P

senang je , korung boleh add aku kat manemane je pun , tapi bukan semua laman web sosial-lah , yang tertentu je aku sign up , yang nampak best and senang nak " main " #HEHE

dengan ini senang-lah aku nak follow blog korung balik , sebab , banyak cara kita boleh berhubung if akau tak hit back korung balik , okey , dengan itu , ADD-lah kat manemane laman sosial eehh :)

kalau kat -------------->   korung click je k , then terus keluar profile aku











#noted okey , semua laman sosial aku , aku guna nama Shafiq Izhamir , tade guna nama lain or name glamour , eiii , geli aku-lah kalau gune nama glamour , yaksss ! okey , btw , 

#okey tak aku " main " Galaxy Tab camni :)




thanks stalkers for reading

0 comments: