let's exchange :)

Saturday, July 16, 2011

hey , friends ? bloody~~

Assalamualaikum !

How are you readers ? I’m hope all of you are fine 
Dah lama saya tak update bloggie yang warna purple ni kan ? *love purple lah 
Uiiitt , cakap pasal purple ,
Tahu tak ape ?*purple = lagi best myvi baru !
Hhhee , LAGI LAGI BEST !
*suka sangat tengok iklan tu , *perodua myvi lagi best larh , ape lagi , ,
Cakap pasal ni , korang tak pergi usha ke video yang aku buat yang dah diupload dalam Youtube tu ?
Alahh , nape korung ni , cakap readers sejati , tapi perkembangan aku pun tak tahu [ takde faedah pun kalau korang mengikut aku dari semasa ke semasa ] hahha ,
Okeylah , kalau korang nak tengok video aku tu , korang boleh lah search kat Youtube tu , “ Perodua myvi lagi best ! “ nanti , terpapar la kat list tu , hheeh  , nak rememberkan korang , jangan nak mengutuk sudah aku bile dah habis tengok video aku tu , *aku making video tu for  fun je lah , :P

Actually , aku update blog hari ni 14/07/2011 nak cakap pasal banner baru aku tu , takkan tak perasan kot , hhe , *bukannya cantik pun , tapi nak tukar lah jugak kadangkadang tu m takkan nak guna banner yang same je kan , *walaupu tak cantik , buatbuat cantik lah ye  , hhe , aku bukannya gune  Adobe Photoshop pun , just gune software biase je  werkk !

Hurmm , aku nak cerita pasal lain plak ni , it’s about my friends , they were fighting each other !
Oohh , please both of you , mind your own business my friends , don’t  bother  his  problem !
Kenapa kau susah sangat uh kawan aku yang lagi satu ni ? hey , biarkan lah die kalau dia nak buat apepun , kau susah ape ? [ berpihak dikawan aku , yang benar ] issh , kau tu tak payah nak comment orang sangat la kalau kau tu tak perfect sangat , werkk , naik menyampah lah aku ,
Ade ke patut , dorang gaduh pasal cyber ? bukan kawan aku yang salah , [ yang benar ] tapi dia yang salah pergi comment video dia , ape sal ? suka hati die lah wei nak dance ke , nak ape ke ? ade menyusah dengan kau ke ? or ad eke die guna duit mak kau untuk bayar broadband ! iiihh , bengong ke ape kau ni since move to another school ! kau ingat kau pergi sekolah advanced sikit , kau pandailah , cedik sangat lah ? heii , aku ngan kawan aku tak kesah lah kau pergi mane pun , sekolah manemane pun success jugak la , yang penting usaha tangga kejayaan ! kau perlu ingat tu !

Aku pun tak faham la , kenape die marah sangat dengan kawan aku yang [benar] ni , ishh , mencikk aku kat kau budak , bengom tak tentu pasal ! jangan la tunjuk sangat yang kau tu bengom ! ishh , naik  marah gile aku ! *aku pulak yang lebihlebih marah ni ,

Choii , aku bukannya gile nak marah orang tak tentu pasal ! tahu tak kenape aku marah sangat kat die ? okey , ni aku nak cakap ni kenape ! ini pasal dorang gaduh ngan kawan aku [ benar ] tapi kawan aku yang [ salah ] ni pergi involved aku jugak dalam masalah mereka berdua , ishh , tak ke bengom macam tu ! aku memang sakit hati la , eehh , kalau ye pun nak  marah janganlah nak menghina kawan aku yang [ benar ] ni ! ehh , aku nak peringatkan kau , jangan lah menghina dia sangat , kau nak menghina die tu , kau dah cermin ke macam mane keadaan atau kehidupan kau sekarang sampaikan menghina die ke tahap tu !ishh , sape tak marah weii , hina bagai nak rak ! sesuka hati je cakap orang itu ini ! ishh , tolonglah , repent cepatcepat ! kau fikir kau dah sempurna sangat , ohh , please ye , you ‘re more fool than us [ aku ngan kawan benar aku ]

And lagi  satu , kau jangan nak berlagak kaya sangat ye , aku menyampah gile sangat ngan kau sebab kau berlagak kaya ! ehhh , tolong lah lagi sekali , cermin dulu kalau kite tu betulbetul kaya takpe lah jugak ,

p/s ; aku harap kau cepatcepat repent la ! dasar tak sedar diri ! for your information , semua orang benci kau lah budak , even , kalau aku ni jahat sangat , aku takkan tegur dah kau , tapi nak buat camne , kau masih lagi terhegeh hegeh nak kawan kan , tapi kau kawan ngan aku pun bersebab , nak tahu ape ? sebab , boleh lah lagi die menunjuk nunjuk barangbarang baru yang dibelinye , ishh , menyampah tahap gile5 !




thanks stalkers for reading

0 comments: